Využívajte sociálne siete ako priestor na reklamu

Printové média majú mienkotvornú funkciu, ale stále viac sa do popredia dostáva internet. Pripojenie je možné už kdekoľvek a tak máme neustále po ruke všetky potrebné informácie. Priestor na internete využívajú moderné firmy na propagáciu svojich služieb a výrobkov. Najväčšiu úspešnosť majú reklamy umiestnené na Facebooku, Instagrame a vo vyhľadávači Google. Pozrieme sa na to ako zadávať reklamu práve na Facebooku.

média

Už dávno neplatí, že účet na Facebooku majú len mladí ľudia. Vďaka jednoduchému ovládaniu a množstvu informácií sa čoraz častejšie pripájajú aj tí skorej narodení. Preto je reklama na tejto sociálnej sieti dobre investovanými peniazmi. Najväčšou výhodou je, že osoba, ktorá sa na Facebook pripojí o vašej firme možno nikdy nepočula a ani nevyhľadáva práve vás, ale portál ju aj tak upozorní na vaše produkty. Pri zadávaní reklamy si sami určíte akú cieľovú skupinu chcete osloviť a následne sa týmto ľuďom zobrazí vaša propagácia. Neoslovujete tak zbytočne ľudí, ktorí o vaše služby nestoja a možno by ste ich dokonca iritovali. Pri zadávaní reklamy na Facebooku sa musíte zamyslieť hlavne nad tým kto sú vaši potencionálny klienti.

Ženy, muži, mladí ľudia, ich presný vek, záľuby, aké stránky sa im páčia, aké skupiny sledujú, kde žijú a kde sa nachádzajú? To sú parametre, ktoré si sami určíte. Dosiahnete tak presnosť zamerania a väčší úspech predaja. Upozorníte návštevníkov siete na svoju firmu, ktorú iste v budúcnosti oslovia.
Na vytvorenie reklamy potrebujete mať na Facebooku založené konto, profil svojej firmy. Založenie profilu je bezplatné. Čím bude pútavejší a pestrejší jeho obsah, tým viacej zákazníkov získate. Je potrebné zadať všetky informácie o vašej firme a o tom, čo ponúkate.

smarthpnohe

Tieto informácie aktualizujte a pridávajte nové produkty a príspevky. V prípade, že chcete propagovať svoj produkt alebo službu, pridáte do svojho statusu informácie o nich. Následne nový príspevok spropagujete. Sami si určíte sumu, ktorú chcete do reklamy investovať a vyberiete si podľa rôznych parametrov koho má osloviť. Výborné je, že ak vám užívateľ Facebooku dá lajk, vidia to aj jeho priatelia, ktorí sa tak o vás dozvedia. Klienti vás môžu osloviť aj súkromnou správou, alebo dať lajk vášmu profilu a tým pádom sa stávajú potencionálnymi kupujúcimi. Budú sa im zobrazovať vaše nové príspevky a vy ich môžete takto pravidelne oslovovať. Reklama na Facebooku vás vyjde naozaj lacno a jej efektivitu sami po určitom čase uvidíte.

Nezařazené